Skip to main content

Campaigns&Results (sinds 2001). Communicatie- & adviesbureau voor strategische on- en offline marketing van en voor merken, mensen, organisaties, diensten en producten in profit en non-profit sector. The whole kitchen: alle essentiële communicatie­disciplines onder één dak. Met voor ieder merk, branche en campagne de best scorende media- en middelenmix. Wat voor ons telt zijn duurzame resultaten. De vraag wat levert het op, reist daarom altijd mee.

Ons merkdenken & doen helpt organisaties bij het vestigen van een solide merkidentiteit die tegen een stootje kan. Een doordachte merkidentiteit, positionering en strategie is basis voor klantvertrouwen, herkenning en loyaliteit.

Bestemmingsmarketing gaat om meer dan de promotie van een stad of regio. Wat is het profiel van je gedroomde gast? Welke gebiedsiconen zet je voor wie en in welk jaargetijde in de etalage. Wat heb je verblijfsgasten te bieden dat past bij hun belevingswereld en leefstijl?

De essentie van contentmarketing is het maken van waardevolle en relevante content. Om klanten aan te trekken en huidige klanten te behouden. Dat doe je o.a. met goed geschreven, echte verhalen die ook echt ergens over gaan.

Zo werken we Een scherpe kijk op en analyse van effectieve communicatie is een kernwaarde. De uitkomst is nooit hetzelfde, want die is voor ieder merk of product weer anders. Voor een analyse gaan we altijd terug naar de basis, de essentie, de bron. Oftewel de diepte in en zo nodig verder. Wie ben je, wat wil je, wat doe je, voor wie ben je, klopt het wat je doet en hoe je het doet…

Vragen, antwoorden, omstandigheden en zo veel meer, die bij elkaar de basis vormen voor een merkidentiteit. Aansluitend volgen de communicatiestrategie, creatie, media en middelen. In dat hele proces investeren we met onze opdrachtgevers flink wat uren. De uitkomsten vertalen we in een vaak onalledaagse, concrete merkvisie. Dito strategie en opmerkelijke creatie.

Branding&positionering De kern van een succesvol bedrijf, merk of product is naamsbekendheid. Dit gaat heel veel verder dan een logo en een naam. Het draait om het bouwen aan een identiteit die aansluit bij de beoogde doelgroep(en). Ons merkdenken & doen helpt organisaties te ondersteunen bij het vestigen van een stevige merkidentiteit die in de markt – denk aan klanten en concurrenten – tegen een stootje kan. Onze overtuiging is dat een doordachte merkidentiteit, positionering en strategie de basis legt voor vertrouwen, herkenning en loyaliteit. Bij Campaigns&Results vertalen en ontwikkelen we waarden die de visie en missie bevestigen. We zorgen dat iedere uiting en dus iedere vorm van contact, van advertising, website, sociale media tot print volledig in lijn zijn met de merkidentiteit. Oftewel, dezelfde geur, kleur en smaak hebben. Duurzaam consistent dus.

Hands-on mentaliteit Aanpak en werkwijze van Campaigns&Results laten zich het beste omschrijven als uitgesproken praktisch. Letterlijk de handen uit de mouwen, met de poten in de modder recht op het doel af. Kijk, als het moet dan doen we het hoor, die net iets te dikke rapporten met net iets te veel cijfers en proza. Dat is vaak omdat de ‘bühne’ daarom vraagt, omdat het bewijs onomstotelijk vast moet staan en uitvoerig bewezen moet worden. Vaker zeggen we dat het in ons vak niet gaat om de hoeveelheid woorden om een concept uit te leggen en te onderbouwen. Nog altijd is het zo dat een ijzersterk idee of concept op een half A4-tje moet passen. Kort door de bocht maar wel heel goed doordacht, recht in het hart en midden tussen de ogen. Aanpakken en doorpakken.

Qlikr en Campaign&Results hebben gezamenlijk het online ecosystem ontwikkeld. Een basismodel dat inzicht geeft in de online aanwezigheid, vindbaarheid en de effectiviteit van ingezette online media en middelen. Alle aspecten in het online ecosystem – afzonderlijk en in samenhang – hebben invloed op elkaar. Het leert relevante aspecten en kanalen te (her)kennen, te finetunen en op de juiste (of betere) manier in te zetten zodat ze elkaar versterken en voor betere resultaten zorgen.