Vergeten geld | Loonschade

Loonschade.com

Als een werknemer arbeidsongeschikt raakt door een ongeval lijdt ook de werkgever schade, dat heet loonschade. Werkgevers hebben de wettelijke verplichting om het loon gedurende een bepaalde periode door te betalen. Dat doorbetaalde loon kan deels verhaald worden op de veroorzaker van het ongeval, de aansprakelijke partij. Dat geldt overigens ook voor de kosten van re-integratie. Loonschade.com berekent de schade – vaak gaat het om aanzienlijke bedragen – en helpt werkgevers die schade te verhalen en terug te vorderen.

Zichtbaar merk

Loonschade.com is een dochteronderneming van Letselschade.com (sinds 1990). Expertise, ervaring en persoonlijke betrokkenheid zitten in het DNA van beide organisaties. Die zijn verankerd in alle communicatie uitingen in woord en beeld.

Loonschade.com claimt daarmee een onderscheidende positie in de markt en verenigt als van nature zowel het persoonlijk belang van het slachtoffer (de werknemer) met dat van de werkgever. C&R ontwikkelde verder o.a. logo, huisstijl, het ontwerp en de bouw van de website.

Loonschade.com branding | Campaigns&Results

Onbekende materie

Voor Loonschade.com gaf Campaigns&Results vorm en inhoud aan de propositie en positionering van merk en organisatie. Uitgebreide research tijdens de conceptfase, gevoegd bij de jarenlange ervaring van de experts, leverde o.a. het beeld op dat veel werkgevers onbekend zijn met het begrip loonschade en ook met het recht om die schade te kunnen verhalen (het z.g. regresrecht) op de veroorzaker.

Een andere in het oog springende conclusie was dat nog veel meer werkgevers niet weten dat loonschade tot vijf jaar terug verhaalbaar is. Unieke USP’s en voer voor commerciΓ«le kapstokken om vorm en inhoud te geven aan het Loonschade.com verhaal.Β 

Een heldere animatie legt uit wat loonschade is en welke kosten voor een werkgever verhaalbaar zijn.

Webdesign Loonschade.com | Campaigns&Results

The whole Kitchen

Propositie en positionering

Branding en strategie

Logo en stijl van het huis

Direct marketing

On- en offline marketing

Animatie

Webdesign

Loonschade DM-actie

Online through the lineΒ 

Voor Loonschade.com is een DM-campagne ontwikkeld gericht op werkgevers. Met als centraal thema β€˜Op zoek naar het vergeten geld’. Primair bedoeld om werkgevers bekend en bewust te maken van het feit dat loonschade tot 5 jaar terugvorderbaar is.

De DM campagne werd online ondersteund met een persoonlijke e-mailcampagne en een actiematige awarenesscampagne via LinkedIn en Google Advertising. Tegelijkertijd werd de campagne offline ondersteund met traditionele, fysieke posts die in de combinatie dan ineens weer heel vernieuwend is.

footer tekst