Mooi werk. Goed werk. Het betere werk⦠C&R maakt functioneel mooi werk dat opvalt en scoort. Leuk is voor ons zelden het vertrekpunt, wel het boogde resultaat. Wij zetten in op waardecreatie, dat is de drijfveer. En voor alles is altijd het overall communicatieconcept de blauwdruk, het kader, de toetssteen. Samenvattend, er is altijd meer dan dat wat je ziet. Ken je het verhaal erachter? Dan kun je duiden en zul je begrijpen.
identiteit We positioneren merken, organisaties, producten en diensten. Dat doen we op onderscheidende wijze in woord en beeld, on- en offline.We creΓ«ren visuele identiteiten die passen bij en recht doen aan merk en merkwaarden en altijd de kern raken. We kiezen middelen die steeds net even beter matchen en de boodschap overtuigend versterken. Uiteindelijk komen alle facetten samen in doordachte communicatie en meetbare, op resultaatgerichte campagnes.
praktijk als beste bewijs Als strategisch communicatiespecialist drijfveer. hebben we ons bewezen op het gebied van o.a. destinatiemarketing: Leiden&Partners, Haarlemmermeer, Toerisme Flevoland, Holland boven Amsterdam, Kop van Noord-Holland, Gastvrije Randmeren. Andere opdrachtgevers komen uit zeer uiteenlopende marktsegmenten en disciplines: lokale en regionale overheid, zakelijke en maatschappelijke dienstverlening (profit en non-profit, B2C en B2B), recruitment, retail, e.v.a.
Hoofd, hart & hand
Kaderloos conceptdenken met een altijd op resultaat gerichte aanpak