Campaigns&Results (sinds 2001) Communicatie- & adviesbureau voor strategische on- en offline marketing van en voor merken, mensen, organisaties, diensten en producten in profit en non-profit sector. The whole kitchen is: alle essentiële communicatiedisciplines onder één dak. Met voor ieder merk, branche en campagne de beter scorende media- en middelenmix. Wat voor ons telt zijn duurzame resultaten. De vraag wat levert het op reist dus altijd mee.
Mooi werk Wij maken functioneel mooi werk dat opvalt en scoort. Leuk is voor ons zelden het vertrekpunt, wel het boogde resultaat. Wij zetten in op waardecreatie, dat is de drijfveer. En voor alles is altijd het overall communicatieconcept de blauwdruk, het kader, de toetssteen. Samenvattend, er is altijd meer dan dat wat je ziet. Ken je het verhaal erachter? Dan kun je duiden en zul je begrijpen.
Visuele identiteit Campaigns&Results positioneert merken, organisaties, producten en diensten. Dat doen we op onderscheidende wijze in woord en beeld, on- en offline. We creëren visuele identiteiten die passen bij en recht doen aan merk en merkwaarden en altijd de kern raken. We kiezen middelen die altijd net even beter matchen en de boodschap overtuigend versterken. Uiteindelijk komen alle facetten samen in doordachte communicatie en meetbare, op resultaatgerichte campagnes.
Branding&positionering De kern van een succesvol bedrijf, merk of product is naamsbekendheid. Dit gaat heel veel verder dan een logo en een naam. Het draait om het bouwen aan een identiteit die aansluit bij de beoogde doelgroep(en). Ons merkdenken & doen helpt organisaties te ondersteunen bij het vestigen van een stevige merkidentiteit die in de markt – denk aan klanten en concurrenten – tegen een stootje kan. Onze overtuiging is dat een doordachte merkidentiteit, positionering en strategie de basis legt voor vertrouwen, herkenning en loyaliteit. Bij Campaigns&Results vertalen en ontwikkelen we waarden die de visie en missie bevestigen. We zorgen dat iedere uiting en dus iedere vorm van contact, van advertising, website, sociale media tot print volledig in lijn zijn met de merkidentiteit.
The whole kitchen
strategie
branding & positionering
design
copy
contentstrategie & -creatie
media strategie
webdesign & -solutions
bestemmingsmarketing
direct marketing
online marketing
sales support
in- & outdoor signing
fotografie, RTV, animatie
Terug naar de bron ‘Huisregel nr. 1’: begin bij het begin. Die eerste, essentiële stap wordt vaak vergeten. We zijn daar niet zo van. Niet zomaar gaan, maar eerst terug naar de basis. De hele rij met vragen, kern- en productwaarden, doelgroep(en) etc. lopen we af om in kaart te brengen wie we zijn, willen zijn en/of nog niet zijn en waar we naartoe willen. Het doel? De merkidentiteit, de communicatiestrategie, de basis voor creatie en campagnes. De sleutel tot duurzaam succes en het beste resultaat.