Skip to main content

Destinatie
Holland

bestemmingsmarketing C&R maakt functioneel mooi werk dat opvalt en scoort. Leuk is voor ons zelden het vertrekpunt, wel het boogde resultaat. Wij zetten in op waardecreatie, dat is de drijfveer. En voor alles is altijd het overall communicatieconcept de blauwdruk, het kader, de toetssteen. Samenvattend, er is altijd meer dan dat wat je ziet. Ken je het verhaal erachter? Dan kun je duiden en zul je begrijpen.

Disciplines

Webdesign

Direct marketing

Film & animatie

Sales support

Branding

Contentstrategie

Contact

Kiezen om gekozen te worden In het proces van branding en positionering draait in feite alles om de gunst van de consument, de bezoeker, de potentiële fan. Met ons brandpositioningsysteem doorlopen we alle facetten die duidelijk moeten maken waar je als stad of regio voor staat en waar bezoekers op kunnen rekenen en hoe het moet voelen (…die welbekende geur, kleur en smaak). Tijdens een aantal sessies vullen we o.a. de 5 B’s in; Behoefte, Belofte, Beleving, Betrekken & Behouden en Bewijs in, en bepalen en toetsen merk- en kernwaarden. De harde en zachte criteria waarop we kiezen en gekozen worden. En alles proberen we te toetsen bij de (potentiële) doelgroep. Simpelweg, net als voor een nieuw product moet een afzetmarkt zijn en moeten bezoekersprofielen (persona’s) bepaald worden. Heb je dat (…en nog veel meer facetten) in kaart dan kun je keuzes maken. Zijn we groen of blauw, hard of zacht. Zo bepaalt het welke taal je spreekt (in woord en beeld).

Gastvrije Randmeren

De online activiteiten (o.a. Google Ads campagnes, social media content) van Campaigns&Results voor Gastvrije Randmeren vallen niet onder de typische definitie van (destinatie)marketing. Veel meer gaat het om duiding van dit prachtige water- en natuurgebied waar weliswaar jaarrond sprake is van verblijfsrecreatie, maar waar men vooral stuurt op duurzame, verantwoorde recreatie met behoud van karakter en leefbaarheid van het gebied.

Reddingmuesum Dorus Rijkers

Volle Kracht Vooruit is de titel van een nieuwe VR tentoonstelling van het Reddingmuseum in Den Helder. Campaigns&Results ontwikkelde een brede on- en offline campagne voor een grote, gevarieerde doelgroep (5 tot 95 jaar). Met o.a. outdooruitingen, social advertising en print. Strategisch ingezet in o.a. de aanloop naar de opening en tijdens (school) vakanties.