Traditionele showroom wordt multifunctioneel merkontmoetingscentrum

Het autodealer landschap in Nederland verandert in hoog tempo. Meer en meer verkopen gaan online, merkdealers worden agentschappen en de algemene trend is dat het voor dealers steeds lastiger wordt een band op te bouwen met klanten. Datzelfde geldt voor de afnemende merkentrouw. Autoโ€™s hebben een steeds langere onderhoudsinterval en elektrische autoโ€™s komen nog veel minder frequent met hun berijder naar de dealer.

The third floor

In opdracht van Pon Centre | Muntstad in de Meern ontwierp en realiseerde Campaigns&Results een interactief, multifunctioneel merkontmoetings- en belevingscentrum voor Audi Sports High Performance Cars. Ruim 735m2 showroom op โ€˜the third floorโ€™ van het pand werd volledig gestript en omgebouwd tot een breed toegankelijke en tegelijkertijd exclusieve, thematische ontmoetingsplaats voor kopers, relaties, presentaties, introducties, vergaderingen, diners, recepties, clubmeetings.

Met uiteraard veel ruimte voor de bijzondere Audi RS/Sport modellen in een steeds wisselende setting, opgesteld midden tussen de comfortabele loungebanken, als onderdeel van de 11 meter lange vergadertafel of de speciaal ontworpen statafels en vitrinekasten. Het gastvrije concept geeft ruimte om te slenteren, te kopen & verkopen, te oriรซnteren of gewoon om de highlights van de roemruchte Audi historie te bewonderen via de expowand. C&R was verantwoordelijk voor het totaalconcept, ontwerp, styling, realisatie en regie. Voor projecten van deze omvang werken we met vakmensen die andere dingen kunnen dan dat wij kunnen. The third floor realiseerden we in samenwerking met onze partners Vink&Roos en The Set Company.

The whole Kitchen

Interieur- & meubelontwerp

Signing

3D visualisatie

Branding & brandloyalty

Animatie, film, fotografie

Recruitment tools

Werving

Webdesign

Art & copy

Member gets member

Interieur | Campaigns&Results
Interieur design | Campaigns&Results

muntstad | recruitment

Muntstad in de Meern is kwaliteitsdealer van de merken Volkswagen, Audi, Seat en Skoda en tevens de grootste in de regio Utrecht. Van hoog tot laag in de organisatie wordt gedacht en gewerkt vanuit de aloude visie โ€œJe bent zo goed als de mensen die bij je werken en op die mensen moet je zuinig zijn.โ€ Dat betekent perspectief bieden, blijven opleiden & trainen en vooral mensen waarderen en zorgen dat mensen zich alle dagen van de week gewaardeerd voelen.

 

In automotive land is het werken en (ver)binden van medewerkers letterlijk een bijna dagelijks gevecht. Op verzoek ontwikkelde Campaigns&Results voor Muntstad on- en offline wervingstools, herschreven we o.a. de vacatureteksten en functiebeschrijvingen. Gebaseerd op het gezamenlijk ontwikkelde merkvizier. We brachten het werk en het bedrijf onderscheidend in beeld; Muntstad medewerkers in de kracht en trots van hun functie. Van autospuiter tot monteur tot sales, aftersales en management. Zij bepalen de kwaliteit en zijn het gezicht van het bedrijf. Voor het interne loyaliteitsprogramma ontwikkelde C&R het programma โ€˜SMN Muntstadโ€™.