Healzy 2 Go contour | C&R

Vendingautomaten met gezonde producten

Healzzy2GO

De overtuiging van healzzy2GO is dat tussendoor snoepen en snacken leuk, lekker en vooral gezond moet zijn. Gezonde tussendoortjes moeten eigenlijk net zo makkelijk te verkrijgen zijn als de niet zo gezonde. Anders dan de huidige food-/vendingautomaten gelooft healzzy2GO in een aansprekend en persoonlijk merk waarbij zowel de automaat als het assortiment wordt aangepast naar de behoefte van de locatie en klanten. Voor 6 verschillende branches: Mobiliteit, Sport, Werk, Onderwijs, Vrije tijd en Zorg is een assortiment samengesteld met passende producten en een eigen branding.

Totaalbeleving

Voor healzzy2GO ontwikkelde Campaigns&Results ‘the whole package’. De propositie en positionering, de merk- en kernwaarden, bepaalden we na onderzoek de doelgroepen, inventariseerden we de gebruiksmomenten en afzetmarkten (de branches) en vertaalden die naar aansprekende thema’s. We tekenden voor logo, stijl van het huis, en vertaalden o.a. die naar website, brochures en DM-acties.

Het beste bewijs

Onbekend maakt onbemind. Zelfs in een markt waar consumenten kunnen kiezen uit een snelgroeiend aanbod aan gezonde producten die steeds ook beter verkrijgbaar zijn, is er altijd die acceptatie- en smaakbarrière.

Voor consumenten en bedrijven en de introductie van de healzzy-webshop introduceerden we het proefpakket. Om thuis, op het werk, tijdens de vakantie of lui op de bank gezond te kunnen snacken en snoepen en… te proeven dat gezond veel lekkerder is dan gedacht of verwacht.

Proefpakket Healzz2go | C&R
Healzzy2go proefpakket

The whole Kitchen

Propositie & positionering

B2B en B2C verkoopstrategie

Art, Copy, Design, Packaging

Branding

Recruitment

Direct marketing

On- en offline marketing & advertising

Fotografie

Resultaat monitoring, analyse & rapportage

Fotografie

Zien, proeven, bestellen 

Op basis van een proefpakket werd ook een direct mail campagne ontwikkeld. Met smaken en producten die passen bij doelgroep en locatie, zoals bijvoorbeeld sportscholen en bedrijven. Het devies: zien, proeven, bestellen. Het proefpakket werd verstuurd naar geselecteerde prospects, ondersteund met een strak getimede onlinecampagne en met als primair doel, het maken van een bezoekafspraak voor de accountmanager.

healzzy2go | Campaigns&Results
slimme strategieën | C&R