‘Huisregel nr. 1’: begin bij het begin. Die eerste, essentiële stap wordt vaak vergeten. We zijn daar niet zo van. Niet zomaar gaan, maar eerst terug naar de basis. De hele rij met vragen, kern- en productwaarden, doelgroep(en) etc. lopen we af om in kaart te brengen wie we zijn, willen zijn en/of nog niet zijn en waar we naartoe willen. Het doel? De merkidentiteit, de communicatiestrategie, de basis voor creatie en campagnes. De sleutel tot duurzaam succes en het beste resultaat.
Een slimme merkstrategie met solide basis en een tactisch marketingplan dat 100% past bij de destinatie, het product of het merk. Dat is waar we voor staan en met hart en ziel onze energie in steken. We doen onderzoek naar de doelgroep en hoe we deze het beste kunnen bereiken. Welke groei- en scoringskansen zien we? We zetten de markt en concurrentie uiteen. Kortom, wat is tactisch gezien de beste marketingstrategie? Zo maken we de keuzes voor de beste media- en middelenmix op basis van een sluitende contentstrategie. En ook hoort hier het creatieve proces bij: logo en huisstijl, identiteit in vormgeving, on- en offline uitingen, etc.
Een slimme merkstrategie met solide basis en een tactisch marketingplan dat 100% past bij de destinatie, het product of het merk. Dat is waar we voor staan en met hart en ziel onze energie in steken. We doen onderzoek naar de doelgroep en hoe we deze het beste kunnen bereiken. Welke groei- en scoringskansen zien we? We zetten de markt en concurrentie uiteen. Kortom, wat is tactisch gezien de beste marketingstrategie? Zo maken we de keuzes voor de beste media- en middelenmix op basis van een sluitende contentstrategie. En ook hoort hier het creatieve proces bij: logo en huisstijl, identiteit in vormgeving, on- en offline uitingen, etc.
Campaigns&Results  heeft als on- en offline communicatiespecialist strategische marketing- en communicatieplannen geschreven voor o.a.: Kop van Noord-Holland, Stichting Texels Museum, ZOUT, Loonschade.com of Letselschade.com