Skip to main content

Over ons

Strategie

Bij Campaigns&Results doen we nooit iets ‘zomaar’. Er zit altijd een idee achter, een reden, een onderbouwing. Ook als we razendsnel moeten improviseren of flex moeten inspringen. Het waarom zit ‘m in het feit dat we voor iedere klant denken & doen vanuit de merkidentiteit en de afgesproken communicatiestrategie. Vanuit de basis dus.

We hebben alle communicatiedisciplines in huis. Oftewel in the Whole Kitchen beschikken we over alle ‘basis ingrediënten’. Van design tot websiterealisatie, van direct mailings via salessupport naar social media strategie en executie, van offline tot online campagnes, van visual merchandising tot RTV. En… bij alles wat we doen staat het resultaat centraal. Door de grote diversiteit aan opdrachtgevers, actief in uiteenlopende marktsegmenten en met veel verschillende doelgroepen, snappen we goed en snel de essentie. Dat resulteert in unieke communicatiestrategieën en opmerkelijke campagnes.

Strategie | Campaigns&Results

Terug naar de bron

‘Huisregel nr. 1’: begin bij het begin. Die eerste, essentiële stap wordt vaak vergeten. We zijn daar niet zo van. Niet zomaar gaan, maar eerst terug naar de basis. De hele rij met vragen, kern- en productwaarden, doelgroep(en) etc. lopen we af om in kaart te brengen wie we zijn, willen zijn en/of nog niet zijn en waar we naartoe willen. Het doel? De merkidentiteit, de communicatiestrategie, de basis voor creatie en campagnes. De sleutel tot duurzaam succes en het beste resultaat.

Strategische on- en offline marketing & communicatie

Een slimme merkstrategie met solide basis en een tactisch marketingplan dat 100% past bij de destinatie, het product of het merk. Dat is waar we voor staan en met hart en ziel onze energie in steken. We doen onderzoek naar de doelgroep en hoe we deze het beste kunnen bereiken. Welke groei- en scoringskansen zien we? We zetten de markt en concurrentie uiteen. Kortom, wat is tactisch gezien de beste marketingstrategie? Zo maken we de keuzes voor de beste media- en middelenmix op basis van een sluitende contentstrategie. En ook hoort hier het creatieve proces bij: logo en huisstijl, identiteit in vormgeving, on- en offline uitingen, etc.

Een slimme merkstrategie met solide basis en een tactisch marketingplan dat 100% past bij de destinatie, het product of het merk. Dat is waar we voor staan en met hart en ziel onze energie in steken. We doen onderzoek naar de doelgroep en hoe we deze het beste kunnen bereiken. Welke groei- en scoringskansen zien we? We zetten de markt en concurrentie uiteen. Kortom, wat is tactisch gezien de beste marketingstrategie? Zo maken we de keuzes voor de beste media- en middelenmix op basis van een sluitende contentstrategie. En ook hoort hier het creatieve proces bij: logo en huisstijl, identiteit in vormgeving, on- en offline uitingen, etc.

Praktijk als beste bewijs

Campaigns&Results  heeft als on- en offline communicatiespecialist strategische marketing- en communicatieplannen geschreven voor o.a.: Kop van Noord-Holland, Stichting Texels Museum, ZOUT, Loonschade.com of Letselschade.com

Project in gedachte?

Strategisch Creatief

contact

Kabelbaan 12
2352 BL Leiderdorp

info@campaignsresults.nl

reCAPTCHA is required.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.