Vendingautomaten met gezonde producten

De overtuiging van healzzy2GO is dat tussendoor snoepen en snacken leuk, lekker en vooral gezond moet zijn. Gezonde tussendoortjes moeten eigenlijk net zo makkelijk te verkrijgen zijn als de niet zo gezonde. Anders dan de huidige food-/vendingautomaten gelooft healzzy2GO in een aansprekend en persoonlijk merk waarbij zowel de automaat als het assortiment wordt aangepast naar de behoefte van de locatie en klanten.

Voor 6 verschillende branches: Mobiliteit, Sport, Werk, Onderwijs, Vrije tijd en Zorg is een assortiment samengesteld met passende producten en een eigen branding.

Branche kleuren en thema’s healzzy2GO

mobiliteit

#e3b90e

Sport

#50a9df

Werk

#847870

Onderwijs

#e4a0a9

Vrije tijd

#f28d20

Zorg

#a6bc97

Totaalbeleving

Voor healzzy2GO ontwikkelde Campaigns&Results โ€˜the whole packageโ€™. De propositie en positionering, de merk- en kernwaarden, bepaalden we na onderzoek de doelgroepen, inventariseerden we de gebruiksmomenten en afzetmarkten (de branches) en vertaalden die naar aansprekende themaโ€™s. We tekenden voor logo, stijl van het huis, en vertaalden o.a. die naar website, brochures en DM acties.

Het beste bewijs is proeven

Onbekend maakt onbemind. Zelfs in een markt waar consumenten kunnen kiezen uit een snel groeiend aanbod aan gezonde producten die steeds ook beter verkrijgbaar zijn, is er die acceptatie- en smaak barriรจre. Voor consumenten en bedrijven en de introductie van de healzzy-webshop introduceerden we de healzzybox. Een proefpakket om thuis, op het werk, tijdens de vakantie of lui op de bank gezond te kunnen snacken en snoepen enโ€ฆ te proeven dat gezond veel lekkerder is dan gedacht of verwacht.

Zien, proeven, bestellen

Op basis van het proefpakket werd ook een direct mail campagne ontwikkeld. Met smaken en producten die passen bij doelgroep en locatie zoals bijvoorbeeld sportscholen. Het devies: zien, proeven, bestellen. Het proefpakket werd verstuurd naar geselecteerde prospects, ondersteund met een strak getimede online campagne en met als primair doel, het maken van een bezoekafspraak voor de accountmanager.

Behoefte aan smaakvolle designs? Bel of mail!